قوانین

ثبت سفارش

روند ارسال سفارشات

روشهای ارسال کالا:

ارسال فوری 

  • در استان اصفهان، سفارش ظرف مدت 24 ساعت کاری پردازش و ظرف مدت  نهایت 1 روز کاری در آدرس مشتری تحویل خواهد شد. 
  • در استان های دیگر، سفارش ظرف مدت 24  الی 48 ساعت پردازش و به شرکت پست یا تیباکس یا بقیه شرکتهای طرف  قراردادتحویل خواهد شد و بسته به مسافت آدرس سفارش دهنده و شرایط ارسال  شرکت پست یا تیپاکس بین 2 الی 3 روز کاری، در آدرس مشتری تحویل خواهد  شد. (شایان ذکر است تحویل کالاها درب در ورودی پارکینگ می باشد و مامورین  تحویل کالا وظیفه بالا بردن کالا در طبقات را ندارند.

روش ارسال تیپاکس:

این روش شامل سراسر ایران می باشد و کالای خریداری شده توسط شرکت تیپاکس  ارسال می گردد. هزینه ارسال سفارشات طبق تعرفه شرکت تیپاکس(پس کرایه) می  باشد. بسته به دسته وزنی کالا، حجم و ابعاد کالا و مسافت ارسال کالا از  مبدا به مقصد متفاوت است. 

روش ارسال پست پیشتاز:

  • این روش شامل سراسر ایران می باشد و کالای خریداری شده توسط شرکت  پست ارسال می گردد. هزینه ارسال سفارشات طبق تعرفه شرکت پست (که در سایت  این شرکت قابل مشاهده می باشد) بسته به دسته وزنی کالا، حجم و ابعاد کالا و  مسافت ارسال کالا از مبدا به مقصد متفاوت است. 

رویه تحویل کالا:

  • در  زمان تحویل سفارش توسط مامورین تحویل به مشتری، مشتری می بایست کارت  شناسایی معتبر خود را به مامور تحویل ارایه نماید، کارت شناسایی باید متعلق  به صاحب پروفایل کاربری در سایت POS123 باشد در غیر اینصورت مامور تحویل، می  تواند از تحویل کالا اجتناب نماید.
  • در زمان تحویل کالا از مامورین  تحویل (در تمام روش های ارسال)، حتما از صحت ارسال و سلامت فیزیکی بسته  بندی و همچنین یکسان بودن کالای تحویلی و کالای سفارش داده شده و همچنین  تعداد کالا تحویلی طبق فاکتور خرید، اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که  مغایرتی در هر کدام از موارد ذکر شده مشاهده گردید، از دریافت کالا اجتناب  نموده و مراتب را از طریق پنل کاربری خود با ورود به بخش تیکت ها با  همکاران ما در میان گذاشته تا مورد رفع گردد.

نکته مهم :

  • مامورین تحویل (در تمام روش های ارسال)، فقط مسئول تحویل سفارش شما می باشند، لذا در خواست های غیر از ایشان نداشته باشید.  
  • هزینه ارسال به هر روش به عهده خریدار میباشد .

پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.



*** در خرید آنلاین کلیه ی خدمات بصورت آنلاین (از طریق تلفن های پشتیبانی ذکر شده در سایت و نرم افزار های اجتماعی ) یا بصورت حضور پذیرنده در محل شرکت ارتباط امن انجام می‌شود ***

*** دقت فرمایید مبالغ دستگاه ها مخصوص خرید همکاران و قیمت عمده میباشد ***

*** سریال دستگاه در انبار شرکت ارتباط امن ورود خورده است و صرفا در پنل این شرکت فعالسازی خواهد شد ***


-- هزینه فعالسازی هر دستگاه در قسمت توضیحات دستگاه ذکر شده است

-- در صورت درخواست فاکتور رسمی مبلغ 10 درصد ارزش افزوده اضافه میگردد.


قوانین گارانتی و فعالسازی :

دستگاه های اکبند دارای گارانتی یکساله شرکت تولید کننده میباشند ، لذا در صورت نیاز به گارانتی پذیرنده میتواند بصورت مستقیم به مراکز گارانتی شرکت تولید کننده مراجعه کند یا دستگاه رو به آدرس شرکت ارتباط امن بفرستد برای ارسال به گارانتی شرکت تولید کننده .

تاخیر و تعجیل در امر گارانتی به عهده این فروشگاه نمیباشد .


جهت فعالسازی دستگاه پوز باید مدارک خود را که در زیر ذکر شده برای پشتیبانی سایت ارسال فرمایید ( تصویر اسکن شده و با کیفیت از طریق نرم افزار های پیام رسان اجتماعی یا ارسال فیزیک مدارک به آدرس شرکت ارتباط امن  )


-- مدارک هویتی شامل شناسنامه و کارت ملی برای اتباع ایرانی و کارت امایش و کارت کار برای اتباع سایر کشورها 

-- کد رهگیری مالیاتی 

-- جواز کسب یا فرم استشهاد برای بعضی از صنف ها { توضیح : لیست صنف ها در قسمت اطلاعیه سایت قرار داده شده است }

-- حساب بانکی قابل تعریف بر روی پایانه { توضیح : هر مدل پوز روی یک سامانه فعالسازی میشود و هر سامانه تعدادی از بانک ها را ساپورت میکند که در قسمت اطلاعیه های سایت قرار داده شده است } 

-- فرم های ثبت نام ، نصب و قرارداد {در سایت داخل قسمت فرم ثبت نام پوز بارگزاری شده }

*** دقت فرمائید فرم های نصب و قرارداد نهایتا تا یک هفته پس از نصب باید بارگزاری شوند ، لذا درصورت عدم تکمیل و عدم ارسال فرم ها ، ثبت نام غیرفعال میگردد .


فعالسازی طبق ضوابط بانک مرکزی و شاپرک انجام میشود .

مشتریان عزیز دقت فرمائید با توجه به اینکه قیمت های سایت pos123.ir همکاری و با حاشیه سود پایین میباشد و همچنین بحث مالیات واریز به حساب ، امکان مرجوع کردن کالا ( به دلیل کسری مدارک پذیرنده یا خارج شدن دستگاه از حالت اکبند ) میسر نمیباشد ، لذا ابتدا از خرید خود و شرایط فعالسازی اطمینان حاصل فرمائید و سپس واریز وجه نمائید و خرید خود را قطعی نمایید .



دقت فرمائید استفاده از اپ ها و نرم افزارهای بارگزاری شده در سایت نیازمند تخصص و پیش زمینه درباره تعمیرات پوز میباشد ، لذا این فروشگاه در قبال استفاده نادرست از نرم افزار و اپ ها مسئولیتی را پذیرا نمیباشد.

با تشکر